Recensies Drama op de Dam

Write a new entry for the Guestbook

 
 
 
 
 
 
Fields marked with * are required.
Your E-mail address won't be published.
It's possible that your entry will only be visible in the guestbook after we reviewed it.
We reserve the right to edit, delete, or not publish entries.
Ans Lansink uit Nijmegen schreef op 16/03/2017 om 22:59
Drama op de Dam: een schitterend uitgevoerd boek over een ongelooflijke gebeurtenis, die op velen van ons een diepe indruk maakte. De herinnering aan deze gebeurtenis in 2 stappen: 7 mei 2015 en de indrukwekkende herdenking op de Dam op 7 mei 2016, met tot slot het fraai uitgevoerde boek met eerbetoon aan alle slachtoffers verdient alle lof.
Ludmilla van Santen en al diegenen, die aan het tot stand komen hiervan hebben bijgedragen: mijn hartelijke dank
Ans Lansink-van Dam
Even geduld...

 

Zie ook:
โ€ขย Info en bestellen
โ€ข Boekpresentatie

Geef een reactie