Wat ik indrukwekkend vind aan de inhoud van het boek is dat Ludmilla en Norbert-Jan er niet voetstoots vanuit zijn gegaan dat de schuld van het drama exclusief bij de Duitsers ligt maar dat ook aan 'onze' kant fouten zijn gemaakt zonder welke er wellicht geen Drama zou zijn ontstaan. En mijn vader langer zou hebben geleefd.
Zie ook:
โขย Info en bestellen
โข Boekpresentatie