Recensies Drama op de Dam

Write a new entry for the Guestbook

 
 
 
 
 
 
Fields marked with * are required.
Your E-mail address won't be published.
It's possible that your entry will only be visible in the guestbook after we reviewed it.
We reserve the right to edit, delete, or not publish entries.
Ton Stroop schreef op 03/04/2017 om 13:45
Wat ik indrukwekkend vind aan de inhoud van het boek is dat Ludmilla en Norbert-Jan er niet voetstoots vanuit zijn gegaan dat de schuld van het drama exclusief bij de Duitsers ligt maar dat ook aan 'onze' kant fouten zijn gemaakt zonder welke er wellicht geen Drama zou zijn ontstaan. En mijn vader langer zou hebben geleefd.
Even geduld...

 

Zie ook:
โ€ขย Info en bestellen
โ€ข Boekpresentatie

Geef een reactie